Σάββατο 10 Μαΐου 2008

Όταν στη ζωή έρχεται το πάνω κάτω.

Είναι φοβερό πως η ζωή φέρνει τα πάνω κάτω απ' τη μια στιγμή στην άλλη. Σήμερα άρχισε για μένα και τη γυναίκα μου η περίοδος των προφορικών εξετάσεων του Cambridge μιας και είμαστε εξεταστές προφορικών. Αφού τελειώσαμε αργά το απόγευμα, πετάχτηκα στο σπίτι να τσιμπήσω τίποτα και μετά να πάω σ' ένα μάθημα γιατί μια μαθήτρια μου δίνει τις τελικές εξετάσεις του Michigan Proficiency. Πρέπει να πω δεν είχα όρεξη να πάω γιατί ήμουν πολύ κουρασμένος αλλά, λόγω ευσυνειδησίας, αποφάσισα να πάω.
Τώρα αρχίζουν τα ωραία. Στο δρόμο ακούω στο ράδιο ότι υπάρχει έλλειψη βενζίνης λόγω της απεργίας των οδηγών βυτιοφόρων. Συνειδητοποιώ ότι το ρεζερβουάρ μου είναι σχεδόν άδειο έχοντας φθάσει στα μισά της διαδρομής. Όσα βενζινάδικα είναι ανοιχτά έχουν δημιουργήσει μποτιλιαρίσματα. Σκέφτομαι ότι είναι καλύτερα να γυρίσω πίσω. Έτσι κι αλλιώς, στην ουσία πήγαινα στη μαθήτριά μου για συμπαράσταση -μια ώρα παραπάνω τι να σου κάνει. Παρ' όλο αυτά, αποφασίζω, μια κι έφτασα στη μέση, να πάω. Φθάνοντας όμως στη Βάρης-Κορωπίου βλέπω μια τεράστια ουρά, προφανώς γιατί υπάρχουν πολλά βενζινάδικα στη περιοχή. Καταλαβαίνω ότι μ' αυτή τη κίνηση μπορεί και να ξεμείνω από βενζίνη. Βλέπω ένα βενζινάδικο στο αντίθετο ρεύμα. Αποφασίζω να 'γεμίσω' το αυτοκίνητο και μετά να συνεχίσω για το μάθημα. Πιάνω αριστερά στο φανάρι και περιμένω -έχοντας ήδη αργήσει για το μάθημα. Μπροστά μου είναι δύο αμάξια. Ανάβει το πράσινο αλλά ο μπροστινός κοιμάται. Πέφτουν τα σχετικά κορναρίσματα και ξυπνάει αλλά όταν φθάνει στη μέση του αντίθετου ρεύματος αμφιταλαντεύεται και κολλάει. Όταν φθάνω για να στρίψω το φανάρι γίνεται κόκκινο. Βλέποντας ότι το αντίθετο ρεύμα είναι άδειο περνάω -κάτι που δεν το κάνω όντας ό τύπος που πάει με το σταυρό στο χέρι. Και ώς εκ θαύματος , έχοντας στρίψει ακούω τη σειρήνα ενός περιπολικού.
Για να μη τα πολυλογώ τρώω μια ωραία κλήση 700 ευρώ και μου παίρνουν το δίπλωμα και την άδεια για 60 μέρες. Πρακτικά αυτό για μένα σημαίνει καταστροφή γιατί μέχρι τις 20 Ιουνίου είμαι κλεισμένος για εξετάσεις σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Ήδη το σαββατοκύριακο είναι να πάω Πάτρα και το επόμενο στην Άνδρο. Χώρια φυσικά ότι χρειάζομαι το αυτοκίνητο για να πηγαίνω στα δικά μου μαθήματα.
Αν δεν καταφέρω να πάρω τα χαρτιά πίσω όλος ο προγραμματισμός της οικογένειας για το καλοκαίρι πάει στράφι.

5 σχόλια:

Meropi είπε...

καλημέρα Πάνο μου,
ελπίζω να μπορέσεις να βρεις άκρη και να ξεμπλέξεις με την Τροχαία.
Ήρθα από το ιστολόγιο σου για να σου ανταποδώσω την επίσκεψη σου στο δικό μου ιστολόγιο. Απάντησα στην πολύ εύστοχη ερώτηση που μου άφησες στην ανάρτηση μου για το Θιβέτ. Αν θέλεις πέρνα να δεις την απάντηση μου.

gerasimos είπε...

Aυτό θα πει ατυχία. Εύχομαι κι εγώ καλά ξεμπερδέματα...

Panos είπε...

Ευχαριστώ, παιδιά. Ελπίζω να ξεμπερδέψω γιατί χωρίς το αυτοκίνητο δεν μπορώ να δουλέψω.

cynical είπε...

Καλημέρα Πάνο. Μπορεί να είχες ατυχια αλλά συνέβη ένα σπάνιο γεγονός. Να πέσεις πάνω σε περιπολικό. Δεν είναι από τα πράγματα που συμβαίνουν στους δρομους. Νομιζω ότι άμα πάρεις λαχειο θα κερδισεις και θα ισοσταθμισεις.

Panos είπε...

Cynical, δεν το είχα σκεφτεί αυτό. Το θέμα βέβαια είναι ότι δεν ασχολούμαι καθόλου με λαχεία, λότο, κλπ. Κατά τ' άλλα κατάφερα να πάρω το δίπλωμα και την άδεια και φεύγω για Πάτρα με τη οικογένειά μου όπου εγώ και η γυναίκα μου είμαστε υπεύθυνοι εξεταστικών κέντρων για τις εξετάσεις Cambridge.